اخبار مهاجرتی کانادا

جدید اخبار برنامه های مهاجرتی کانادا

اخبار مهاجرتی کانادا

جدید اخبار برنامه های مهاجرتی کانادا

  • ۰
  • ۰

اگر منتظر فرصتی عالی برای حمایت از والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ خود به کانادا هستید، اکنون زمان است! کانادا در هفت روز برنامه حمایت از والدین و پدربزرگ و مادربزرگ را باز می کند. برنامه با برخی از به روز رسانی ها در فرآیند مصرف برنامه آمده است. خواندن همه چیز را در مورد اخبار مربوط به روند درخواست و چگونگی تبدیل شدن به یک نامزد بگذرانید.

از تاریخ 28 ژانویه 2019، در ظهر (EST)، علاقه به حمایت از فرم های ارسال شده بر اساس اول آمده است، اولین بار خدمت پذیرفته شده است. فرآیند مصرف برنامه اتفاق خواهد افتاد.

مهم است که متوجه شوید که تکمیل علاقه به فرم حمایتی همانند ارسال یک درخواست نیست. نامزدان دعوت شده برای درخواست، 60 روز طول خواهد کشید تا درخواست خود را تکمیل کنند و شامل همه اسناد حمایتی مورد نیاز شوند. همانطور که توسط IRCC اعلام شد، تمام متقاضیانی که فرم را ارسال می کنند، یک اعلان دریافت خواهند کرد که آیا آنها به برنامه دعوت شده اند یا نه.


طبق وب سایت رسمی دولت کانادا، "در پاسخ به ادامه تقاضای بالا برای این برنامه و به دلیل موفقیت IRCC در کاهش قابل توجه برنامه های PGP و زمان پردازش، حداکثر تعداد درخواست های PGP در سال 2019 پذیرفته خواهد شد تا 20،000 ، از 17،000 در سال 2018 است. این 4 برابر تعداد درخواست های پذیرفته شده در سال 2015 است. " این بدان معنی است که IRCC در سال جاری تا 20،000 برنامه برای والدین و پدربزرگ و مادربزرگ را قبول خواهد کرد.

شهروندان کانادایی یا ساکنان دائمی که در کانادا زندگی می کنند و بیش از 18 سال سن دارند ممکن است واجد شرایط حمایت از والدین و / یا پدربزرگ و مادربزرگ خود برای اقامت دائم باشند. برای درخواست درخواست حمایت والدین و پدربزرگ و مادربزرگ، کاندید باید ثابت کند که درآمد کافی برای ارائه الزامات اساسی برای اعضای خانواده اش در کانادا و همچنین افرادی که در تعهد حمایتی قرار دارند. همکاران میتوانند گنجانده شوند. ویزای کانادا یوکن توسط اسپانسرشیپ همسر و والدین


علاوه بر این، متقاضی باید یک وظیفه را امضا کند که امیدوار باشد که نیازهای اساسی شخص مورد حمایت را فراهم کند. کاندید باید با فردی که شما را حمایت می کند، یک توافق نامه را امضاء می کند که تایید می کند که هر یک از شما وظایف و مسئولیت های متقابل شما را درک می کند.


منبع: http://www.immigrationnews.ca/2019/01/22/parents-and-grandparents-program-reopen-2019/


اسپانسر همسر و والدین


  • ۹۸/۰۴/۳۰
  • salume paliz

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی